تبلیغات
فروشگاه خریدها - آموزش کامل طناب زنی برای کلیه ورزش ها

فروشگاه خریدها

آموزش کامل طناب زنی برای کلیه ورزش ها

آموزش طناب زدن,روشهای طناب زدن
این مجموعه در ۳ dvd به ترتیب
 ۱-آموزش طناب بازی و مهارتهای طناب زنی
۲-آموزش طناب بازی پیشرفته با مربی بادی لی
۳-افزایش توازین هوازی با روش های مختلف طناب زدن(مناسب کلیه رشته های ورزشی)
طناب بازی یک فعالیت بدنی کامل و مناسب است ، روی قلب و عروق و دستگاه تنفس اثر مثبت گذاشته ، باعث ازدیاد هماهنگی بین عصب و عضله ، سرعت ، استقامت ، چابکی و ریتم بدن می شود .
 طناب بازی ضمن کمک به کنترل وزن بدن به بهبود وضعیت عمومی آن نیز مساعدت می کند . به بدن فرم داده به ویژه موجب تقویت عضلات پشت ساق پاها می شود .


از بروز ضعف های موجود در پاها به خصوص از صاف شدن کف پاها جلوگیری می کند .
 و از همه مهمتر فشارهای عصبی ، دلواپسی و افسردگی را کم کرده و در نتیجه اعتماد به نفس را افزایش می دهد .
 ضمناً به دانش آموزان امکان می دهد تا حداکثر فعالیت بدنی را در حداقل زمان و مکان و تقریباً بدون داشتن هیچگونه وسیله گران قیمتی انجام دهند
ارتباط و اثرات طناب زنی با ورزشهای دیگر
۱-  ورزشهای راکتی
یک برنامه طناب زنی برای تقویت عضلات چشم ، دست و هماهنگی پاها ، چالاکی دستها و پاها ، برای سرویس زدن ، دریافت کردن و رسیدن به موقع به توپ در رشته هایی مانند تنیس ، بدمینتون ، تنیس روی میز و اصولاً ورزشهای راکتی مؤثر بوده و برای استقامت عضلات کمر و دستها و همچنین قدرت گرفتن راکت مفید میباشد .

۲-  ورزشهای توپی
شامل بسکتبال ، فوتبال ، فوتبال آمریکایی ، بیسبال ، سافتبال و غیره می باشد . برای پیشرفت و تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی می تواند کمک نماید و سطح ورزشکار را بالا ببرد .
۱-  ریتم و زمانبندی ورزشکار را تقویت نماید .
۲-  شتاب و مقدار جهش در پریدنها را افزایش می دهد .
۳-  سرعت و چابکی را در منطقه های کوچک بالا می برد .
۴-  موجب افزایش قدرت در عضلات بزرگ ران ، زانو و مچ پاها می شود .
۵-  هماهنگی بهترین عضلات دست و پا و چشم را بوجود می آورد .
۶- موجب افزایش استقامت و ثبات برای انداختن و پرتاب کردن و بلوکه کردن ، شوت نمودن و نگه داشتن و حتی حمل توپ و ضربه به توپ می شود .

۷- به طور جالبی موجب افزایش قدرت دریبل ، نگهداری توپ ، دریافت و پرتاب کردن آن می شود .
۸-  برای اینکه توپ روی پاها باقی بماند و به اصطلاح توپ بچسبد ، مفید میباشد .
۹- برای اینکه ورزشکار در سطح عالی و بین المللی رقابت نماید و در آن میادین بتواند به موقع دستورات مختلف حرکتی را به عضلات خود بفرستد نیاز به اجرای برنامه طناب زنی دارد .
۳-  ورزشهای تشکی
شامل کشتی ، جودو ، ژیمناستیک ، ورزشهای رزمی و غیره شده که برای تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی مفید ومؤثر است .
۱-  برای تقویت مهارتهای دست در دست و پا در پا
۲-  موجب افزایش چابکی در دستها و پاها می شود .
۳-  موجب تقویت عضلات کف پائی می شود .
۴- سرعت عمل و عکس العمل را افزایش داده و حرکات و ضربات پرخروش و انفجاری را تقویت می نماید .
۵- برای تقویت قفل نمودن دستها دورکمر و حالت برعکس یعنی گرفتن توسط حریف مفید می باشد .
۶-  مچ پاها و عضلات پاها را برای فرود از ارتفاع زیاد تقویت می نماید .
۷-  هماهنگی و تعادل را افزایش می دهد .
۸-  موجب بالا بردن سیستم انرژی هوازی و غیر هوازی می شود .
۹-  برای کنترل وزن و سوزاندن کالری در مدت کوتاه مفید می باشد .


۴-  بوکس
۱- طناب زنی با بوکس مترادف است و ورزشکاران بزرگ و برجسته این رشته مانند محمد علی کلی ، سوگار ، ری لونارد ، روبرت دوران ، اوسکاردل هویا ، مایک تسیون و قهرمانان دیگر از برنامه طناب زنی به عنوان برنامه اصلی و تمرینی خود استفاده می کرده اند .
۲- برنامه طناب زنی در ورزش بوکس باید به گونه ای باشد که انرژی مورد نیاز ورزشکار را در مسابقه تأمین نماید به عبارتی شبیه سازی انجام بگیرد ، یعنی انرژی مورد نیاز در هر راند و حاصل آن ضربدر راندی که ورزشکار در آن قراردارد توسعه برنامه طناب زنی تقویت گردد .
۳- بوکسورها نیاز به تمرکز ، سریع دویدن ، با قدرت طناب زدن ، دوبار طناب را رد کردن و یک پا در میان حرکت را انجام دادن ، دارند .
۴- طناب زدن سریع و طناب زنی با طناب سنگین ، یا افزایش حوله یا کیسه ای به دور طناب می تواند برای تقویت آمادگی قلبی ، عروقی و انجام حرکتهای انفجاری مفید باشد .



۵- یک قهرمان بوکس نیاز به حرکتهای پا دارد و خیلی برایش مهم است ، طناب زنی به پیشرفت و تقویت آن کمک می کند . اجرای برنامه طناب زنی موجب تقویت و پیشرفت حرکات پا در ورزش بوکس می شود .
۶- موجب تقویت عضلات کف پائی می شود که معمولاً بوکسورها برای بالا بردن تعادل خود به آن نیاز دارند .
۷-  موجب تقویت تغییر وضعیت یا به اصطلاح جا خالی بوکسور می گردد
۸- موجب تقویت سرعت عکس العمل ، هماهنگی ، تعادل ، ریتم و قدرت دستها و پاها و کمر و ساعدها می شود.
۵-  رزشهای چوبی مانند هاکی و غیره
۱- برنامه طناب زنی موجب افزایش قدرت چوب دستی شده و عضلات مچ و دستها را تقویت می نماید .
۲-  برای زدن ضربات کنترلی در بازیها مفید است .
۳-  مچ پا و زانوها را برای چرخشها ی سریع آماده می نماید .
۶-  دو و میدانی
۱- طناب زنی در موقعیکه ورزشکار شروع به چرخش محیطی بصورت انفجاری می نماید ، تعادل آن را پیشرفت می دهد مانند پرتاب دیسک و چکش
۲-  در موقع استارت سریع ، ورزشکار شتاب عمودی به خود می گیرد .
۳-  تمرکز روی پیروزی را افزایش می دهد .
۴-  موجب افزایش قدرت زانوها ، پاها و مچ پاها می شود .


۷- دوچرخه سواری
شامل موارد دوچرخه سرعت ، جاده ای ، کوهستان و غیره
۱- موجب افزایش قدرت گرفتن فرمان دوچرخه می شود .
۲- قدرت و استقامت شانه ها ، زانوها و آرنج و چالاکی پاها را افزایش می دهد .
۸- سوارکاری
۱- طناب زنی به قدرت پاها ی ورزشکار کمک می کند .
۲- موجب تقویت عضلات برگشت معده که برای سوارکاری روی اسب مورد نیاز است ، می گردد.
۳- موجب تقویت کنترل و تعادل بدن در هنگام سوار کاری پرش با اسب می شود.
۴- موجب تقویت استقامت ، توان و قدرت ورزشکار می شود .
۵- قدرت مچ دست را برای گرفتن و مهار کردن در اسب سواری افزایش می دهد .
۹- ورزشهای آبی

مانند شنا ، واترپلو ، غواصی ، چهار شنا و غیره
۱- ورزشهای آبی نیاز به حجم زیاد و ظرفیت بالای ششها دارد و اجرای برنامه طناب زنی برای تقویت آن بسیار مفید است .
۲- برای حرکات انفجاری ، چرخش بهتر ، استارت و برگشت بهتر مفید است .
۳- برنامه طناب زنی ریتم ، زمانبندی و تمرکز را بهبود می بخشد .
۱۰-ورزشهای روی یخ
مانند اسکیت ، پاتیناژ ، اسکی

قیمت: 90,000 ریال
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
icon

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نویسندگان

محصولات

  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :